2 fina hästar i gång! :)

Jag är så glad! just nu har jag två fina fuxar i gång i träning. Och det är så kul!!

Både Biggo och Rozzini ska träna nästa fredag, för Ylva som har kurs på Tuthammaren.
Zini får gå ett 30min lätt pass och Biggo ska få öva sig på massa saker ur LA6.

Vi ska nämligen ut och tävla i nov, åker till Sigtuna den 17/11 på kvällstävling och rider LA6.
Ska bli roligt och intressant att se hur han blir på tävling. Har inga krav alls, vill bara komma ut och komma runt programmet på ett bra sätt! Jag har högre mål än rosetter i LA.... Men för att komma dit måste man ju kvala, så 2 ritter över 62% kommer vara ett litet resultatmål.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jenny Persson

Vad kul! :D Om jag fattat det rätt så är inte Biggo din egen. Har jag rätt? Var mest bara nyfiken på hur länge du ska ha honom i så fall och om du planerar att köpa honom så småningom? Ska bli kul att se hur det går för er på tävlingen :)

Postat av: Sofie

Ja det stämmer, ägaren har fullt upp med egen ridskola, barn mm, så hon frågade om jag hade lust att rida hennes fina häst! å det tackar man ju inte nej till ;) Planen är att vi ska komma ut och tävla framöver, och eftersom Zini börjar bli lite till åren och jag inte har någon påläggskalv passar det utmärkt att rida/tävla Biggo. Vi får se lite hur det blir framöver!

2010-10-29 @ 07:20:34
Postat av: Jenny Persson

Låter ju som en jättebra överenskommelse! :) Tycker han är så himla fin. Åtminstone det lilla jag sett av honom. Hoppas du får med dig en fotograf när du ska iväg och tävla så att man kan få begunda mästerverket sen ;) Eller ännu bättre...en filmare ;)

2010-11-03 @ 15:17:02
URL: http://www.fideliochenhorningen.onsugar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback