Update

Hej o hå, vilken slö uppdatering det vart här då!

Här kommer lite snabb update ( bra för mitt eget kom i håg också)
Tors: Zini longering, Biggo vila
Fred: Zini promenad med mamma i skogen, Biggo lite trim på ängen med Elin.
Lörd: Zini ut, var jättetaggad, fick både galoppera lite på stället och passaga :)
Biggo: ut i skogen med mig, var dock lite svårt att få honom att koncentrera sig på att "jobba".
Sönd: Zini ridhuset, lite galoppjobb, kändes lite matt i början, kom i gång bra. Travade lite över bommar, och jobbade med rakriktning.
Biggo: Tror Biggo gick i skogen/på ängen med Elin.

Veckan som kommer:
Månd:
Zini lätt pass i ridhuset
Biggo: rids ut ( inte av mig)
Tisd: Zini, vila/promenad
Biggo: Trimma på ängen/ridbanan
Onsd: Zini ridhuset, Biggo vila
Tors: Zini vila/promenad/lätt jobb i ridhuset
Biggo: Trimma ängen/ridbanan
Fred: Zini ut i skogen, Biggo vila
Lörd: Zini ut ( men trimma lite ) Biggo rida på ängen/ridbanan.
Sönd: Zini longera? beror på hur mkt jag hinner innan Globen. Biggo vila


Nu börjar man acceptera att det är vinter igen! (bild från förra året)


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback