Torsdag=fredag den här veckan!

I dag var det inte spec svårt att gå upp, eftersom det här är sista jobbdagen för veckan, i morrn är jag ledig! :)
I går longerade jag Rozzini, var lydig men blev piggare o sprang fortare o fortare ju längre vi höll på, så typiskt honom. Han såg iaf mjuk o fräsch ut. Jobbade på i en rund lite lägre form, det är bra att varva lite, även ha dagar utan samling.
Sen var det Biggons tur, jogging stod på schemat. Travade under lättridning, och lite galopp, låg o rund form hela tiden. Inte någon samling här heller i dag, kändes väldigt lätt o fin för hjälperna, den lugna veckan har nog gjort honom gott. På fredag ska han klippas! Och Zini ska badas!
Lite suddiga iphone bilder från i går...
Slänger in en lite finare bild som jag hittade i kameran häromdagen,
Jag groomar till Elllie o Sune (bilden) på 4års championatet i höstas..
Ha en bra tors!
Ikväll blir det bara soffmys för min del...

Kommentarer
Postat av: sara

fin häst :)

Postat av: Lollo

Vad kul att Zini verkar hålla sig hel! Laddad inför Sigtuna? Det är jag:-) Ska bli kul att se "nya" hästen!

kram på dig

2010-11-04 @ 18:54:56
URL: http://lolloliten.wordpress.com/
Postat av: Sofie

Ja det är jättekul med Zini! :) börjar bli taggad för Sigtuna, ska bli intressant att se hur det går på tävling, vi känner ju inte varann så bra än! men det är bra att ha en tävling innan vintern tänkte jag. Syns där, kram kram

2010-11-04 @ 19:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback