Fredag!!!

Veckans härligaste dag!? speciellt när man är ledig som i dag! :D
I dag är det träningar hela efm/kvällen på Tuthammaren för Ylva, är så taggad eftersom det var så länge sen! Plus att det ska bli väldigt kul att få lite hjälp med Biggo!
Nu på fm tänkte jag göra sånt där som jag är dålig på att hinna med när jag jobbar och bara skjuter upp hela tiden, som att bada o klippa hästarna och städa stallskåpet! Jag älskar ordning o reda och grejjerna ska hänga nyputsade och i ordning. Men ibland i vardagen måste man liksom ge upp när klockan börjar närma sig 22 på kvällen o inse att det är dags att åka hem o sova, man hinner inte med allt jämt spec inte med ett heltidsjobb i Sthlm...
Men jag hoppas det ska bli bättre när jag börjar i Uppsala i janurari, jag längtar! kan knappt fortfarande fatta att jag fick det jobbet... :D
Avslutar med en gammal bild på mig och min förra ponny Madicken, -99
Hoppas er fredag blir gym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback