Superhelg!

Den här helgen har varit så otroligt bra, såhär ska det alltid kännas :)
Har en mkt fräschare häst, som jag ridit lungt på i 2 dagar, tror vi kanske kan vara påväg tillbaka, skulle vara helt underbart i såfall.

Vad har jag mer hunnit med? jo njutit av solen, vilat, varit på en galen splening på Katalin ( Hoffmaestro ) med fina vänner, crusisat i en tokfin bil hela natten på American car show, vi hade galet kul i bilen =) kommer garanteras att göras om nästa år!

I dag har jag haft lååång sovmorgon, så underbart skönt, har kollat på fina hästar på webbtvn, direkt från Münster. Har ju en så bra dator som jag kan koppla till TVn, inte helt fel att sitta i soffan och se dressyr på Plasman... =P

I dag gjorde jag också det jag bävat för länge, dvs jag vägde mig! det var sjukt deprimerande, men jag känner mig duktig nu. Upptog mitt medlemskap på giviktkoll, powerwalkade och storhandlade enligt matschemat på vikoll sidan! jag vet ju att det är superbra och hur bra jag mår när jag äter gi så nu går det inte att dricka rosé vin varannan kväll och inga fler efterättspajer. Sommaren är ju härlig, men den för med sig en massa "syndande" i olika former, som nu måste tas tag i!

Nu ska jag äta god middag tsm med min fina älskling! ( och packa alla matlådor inför veckan, som jag lagat ) sen blir det film!

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Bambi

Härligt att Rozzini är bättre. :) Och vad duktig du är som powerwalkar och storhandlar och allt sånt föra att få ordning på vikten. Jag försöker också, men jag har så fruktansvärt dålig diciplin. Men nu måste jag verkligen ta tag i det här!

Postat av: Sofie

Ja jag kände att det inte fick gå längre liksom! var tvungen att ta tag i det, klart du också kan göra det! :) (jag har också sjukt dålig diciplin när det gäller sånt här!)

2010-08-16 @ 09:29:20
Postat av: Ankie

Tack ,tack! Det va kul att tävla igen iaf! Skönt att höra att han är på G nu igen, hoppas det håller i sig! Hoppas matte är duktig och håller sig till sitt matschema oxå. Jag skulle oxå behöva det! Är det dyrt på den där sidan? Har ju inte mkt pengar till övers när jag pluggar igen i höst men det skulle vara mkt värt att få hjälp med recept och matschemor...



kramar

2010-08-17 @ 08:49:35
URL: http://ankiesen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tror jag betalar 89:- månaden, har dock för mig att man var tvungen att betala för typ 2 månader eller nåt sånt första gången, men kolla på giviktkoll.se! Jag tycker det funkar bra :)



Ja vad kul att ut å tävla! har bokat återbesök på måndag så är lite spänd på att höra vad vet säger då...

2010-08-17 @ 09:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback