Hej bloggen!

Senaste veckorna har rusat på och har haft så mycket att göra hela tiden! nu äntligen känns det som allt börjar lugna ner sig, så skönt. Nu är det helg sen ska jag jobba mån-tis. Sen blir det en massa julledigt, det ska bli helt underbart! Ska försöka få till någon träning med Ylva under ledigheten, börjar bli dags att sätta i gång och träna igen. Och så ska mamma gå på tömkörningskurs för Anders Eriksson också.

Ikväll ska jag på julbord och sen ska jag bara ta det lungt, hela helgen ska det ridas och i morrn kväll är det fest! lite julfix här hemma ska också hinnas med.

Nu ska jag byta om inför julbordet! ha en jätteskön fredagkväll :)

Kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Jamen visst är han grym! Jag blev så grymt inspirerad utav den videon, provade att rida så på Åke i morse vilket funkade helt ok. Trots att han vilat över helgen ;)

När blir första tävlingen för dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback