Tävlingen i söndags

Var i väg och red en George i söndags efm, det gick helt ok. Fick hjälp av Ylva på framridningen och han var jättefin att rida. Tror att jag dock ville lite för mycket och red för "hårt" i skritten o galoppen, blev lite "luddigt" och små missar som kändes onödiga och kostade poäng. Fick 61,32% känns ok, men vill absolut rida nogrannare nästa gång!

Har varit helt slut efter tävlingen, vet inte vad det är med min kropp, hade födelsedags firande hela lördagen också iofs, men jag tycker inte jag borde vara så här slut för det...

I kväll blir det att rida igenom ettan på utebanan, det är nytt program och har bara "ridit" det i huvet än så länge. På lördag åker jag och mamma till Högbo och tävlar. Det är George på lördagen och ettan på söndagen. Vi ska bo med Ylva i bussen, hon ska dit med Basilika o starta, så det kommer bli jättekul! Ser verkligen fram emot helgen. Så mkt att fixa innan bara, skulle behöva vara ledig några dagar :) men det är jag ju inte, så det är bara å göra det bästa av allt.

Kram på er 


Kommentarer
Postat av: Ankie

halloj!

Vad kul d va å se er tävla i helgen!

Får se om jag gör slag i saken och åker norrut på söndag oxå, d skulle vara kul massa gamla godingar som rider i högbo!



Hoppas d går bra att rida igenom nya programmet!

Håller alla tummar för er den kommande helgen också!

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback