Dags för uppdatering här!

Jag har varit lite slö på att blogga ett tag! har inte haft nån inspiration å skriva, men nu så var det dags kände jag :)
Har vart sjuk i veckan, förskyld o huvudvärk, ingen höjdare direkt! speciellt inte när vi måste träna en massa till tävlingen nästa vecka.

I kväll har jag träning för Ylva, ska bli sjukt kul! ska höra om hon har lust å sitta upp en sväng och känna lite på honom. Känns alltid så tryggt när hon har gjort det! då vet jag verkligen om jag är på rätt väg i träningen, plus att han blir väldigt fin att rida efteråt också! :)

Nästa fredag ska vi tävla, en regional S:t George ska vi i väg på. Ska bli himla skoj, har läst på det nya programmet, är ju inte så stora ändringar så det ska nog gå bra å komma i håg :)även om det gamla sitter i ryggmärgen...

ska testa tipset om att pusta med quickshine till tävlingen också! måste börja plocka i hop alla tävlingsgrejor också, har inte riktigt koll på vart allt är!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, tack! :D Nu väntar jag på att se film på dig o din totto;) Vart ska du tävla?

Postat av: Saga

Du måste lägga in någon film på er :) !

2009-04-03 @ 00:01:18
URL: http://www.sagasmedberg.devote.se
Postat av: Sofie svar till Saga

Det finns faktiskt en liten film i inlägget från Per S kursen, lite längre ner ;)

2009-04-03 @ 11:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback