Regntäcke - check!

Har kollat runt på regntäcken lite mera seriöst senaste veckan, och det har lutat åt ett Amigo hela tiden.
Satt och surfade på hippsons sida, och hittade ett till mkt bra pris! :)

Så nu väntar jag på att få hem det här:





690:- för ett regntäcke med avtagbar hals känns som ett fynd! Är 600D, men han har inte sönder täcken så det är inte så viktigt att det är jätteslitstarkt. Hans hagkompis äter inte heller täcken, så jag hoppas att det här räcker.
Nu står han med bomullstäcke inne, plus "sommarregntäcke" ovanpå ute. Men byter till detta när det blir kallare och regningare, då får han även ha sitt bucas stalltäcke under.

Värst vilken shopping det blev i dag! :D

kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är samma variant av det ljusblåa som Disa har just nu. Prisvärt, men håller inte tätt vid rejält ihållande regn tyvärr.

Postat av: Ankie

Mitt ljusblåa håller inte heller tätt... Det läcker på rumpan. Men annars sitter de bra å e snygga!



Hoppas de har fixat mitt å jennys problem iom ditt nya!

2010-09-07 @ 11:43:24
URL: http://ankiesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback