Bra debut!

Hej!

Nyss hemkommen från tävlingen i Gnesta, blev en lyckad debut för oss i SB1an, hade en bra ridkänsla i större delen av programmet, det enda som vi kan mkt bättre är piaff o passagen, spec piafferna där vi fick "motorstopp" så där blev det underbetyg. Men galopprogrammet var jag jättenöjd med. Bara 6or och 7or, totalt knappt 59%
Duktiga häst!

Wirsbohammar var en superbra tävlingsplats, med bra banor/ridhus uppstallning mm, dock hade vi lite problem att hitta dit, ( inte allt för ovanligt hehe) och när vi väl kom rätt fick vi ligga efter ett hus (!)

som inte gick att köra om eftersom vägen var så jäkla kurvig, mkt suspekt haha!

Några bilder efter ritten, skulle ju fotat innan när han va lindad o fin men vi glömde ju såklart kameran som vanligt! får bli bättring på det ;)





Har haft mamsen med som groomat duktigt hela helgen och vi hade väldigt trevligt hos M i går, god mat gott vin ( som jag avstod då vi skulle ut o natta hästarna) och massa hästsnack! på tal om nattningen av hästarna i går kväll, vem tror ni blir invikad i Gnesta centrum kl halv 10 av en polis? haha jag såklart! tur jag inte smuttat på vinet till middagen! och tur jag hade körkortet till hands, hade ingen koll på hur fort jag körde, hur fort man fick köra, om jag hade körkortet i bilen, dvs inte så bra koll alls. Medans M har "Gnesta sightsing" från baksätet säger jag "är den där i reflexvästen en polis??" och fortsätter börna på tills jag ser att han visst står mitt i vägen o vinkar in oss =P
Men det var ju bara nykterhetskontroll! o den gick fint, men lite svettig blev jag och åkte direkt hem och hållde i mig ett glas vin ;) haha

Nu är jag sjukttrött, ska hoppa in i duschen o sen gör jag nog inte mkt mer ikväll

Kram

Kommentarer
Postat av: Bambi

Grattis till en lyckad debut!

Postat av: sofie

Tack tack Bambi!

2010-05-16 @ 21:54:16
Postat av: Ankie

Ja grattis till en lyckad debut, härligt!!!

2010-05-19 @ 09:33:51
URL: http://ankiesen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tack så jättemkt!! :=)

2010-05-20 @ 22:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback