Måndag, igen!

Nu är jag hemma från fjällen, har varit jätteskönt med semester även om det gick för fort!

I dag var det roligt att rida, Zini var pigg stel och springig på samma gång, inte konstigt efter några dagars vila. Kom i gång bra efter en stund, var glad och nöjd att få motionera :)
Såg lite uttråkad ut när jag kom till stallet, den där hästen mår bäst när han får jobba, helst varje dag ;)

På fre är det clinic för Patrik Kittel i Enköping, ska bli jätteintressant att se! i helgen blir det massa ridning, både på Zini och några andra pållar ;)

Nästa ons kommer Birgitta Bergsten, tanken är att jag ska rida upp SB1an då, nervöst värre...

Börjar bli dags att anmäla till årets första start också, närmare bestämt 25 april i Högbo,

nu ska jag sussa

kram!

Kommentarer
Postat av: Ankie

Hej! Jag tror att alla hästar tycker bäst om när de får jobba bara de är rätt ridna och utbildade. Då är ju jobbet kul och det gör säkert gott i deras kropp! Det är säkert dötrist att bara stå i stallet å hagen när man är van att trimmas...



Skönt att du kom hem från fjällen utan skador, trimma på bra nu så hoppas jag att jag kommer ihåg att kolla på er för birgitta!



kramkram

Postat av: Sofie

åh nej ingen publik ;;)))))) haha jag är redan nervös så det räcker, kul att det gick så bra på DIV 2!Grattis, nästa gång vinner ni indv oxå!

2010-03-31 @ 17:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback