Helgen!

Hej!

Har haft en så bra helg, så bestått av massor av ridning och fina hästar, och i lördags var det VÅR och helt underbart.
I går var det snöstorm och inte lika underbart.

Min helg i korta drag,
Lörd:
*Var på Lövsta och kollade på M:s nya fina 6 åring! härlig start på helgen :)
*Sen var jag i stallet, red Rozzini som var superduktig, red igenom SB:1an och det tar sig.
*Kollade Stieg Larsson, TV versionen så bra!!!

Sönd:
* Började morgonen med att se Webb TV sändingen från Tullstorp
*Ofrivillig promenad i snöstorm för att hämta bilen hos päronen..
*Red 2st fina hästar hos min tränare, en 6 åring och en 9 åring :)
*Longerade Sini som var helt jämn och fin bak nu! :DDDD
*Tog in alla hästarna som var som stora snömonster, varav 2st hann rulla sig i boxen innan jag fick av dem de blöta täckena...
* Grävt fram bil, kört på helt oplogade vägar i snöstormen, tog Kommunen ledigt i går eller???
* Söndagens kost bestod av 17 liter kaffe, 1 semla och 1 vinerbröd. hmm undra på att man var slut kl 20 ?....

Nu är det bara 3 dagar, sen åker vi till FJÄLLEN!!!!!!!!!!!!!!ska bli så jävla underbart!

och när vi kommer hem, SKA DET VARA VÅR!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Ankie

Ja det va ett jäkla väder i söndags, man kan ju bli deprimerad av mindre!



Så nu är det fasen i mig dags för vår!

Ha så himla kul i fjällen!

kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback