Tidig starttid på söndag!!

Nu har tiderna kommit upp, och det blir att åka tidigt hemifrån. Hoppas kunna få starta sist i klassen, dom har ju lovat en sen starttid så jag hoppas dom flyttar ner mig lite. Det gör inte så jättestor skillnad, men när man åker tidigt gör ju även 45 min lite grann.

Det är tur man älskar att tävla :) har såklart inget planerat på lördag kvällen, så det blir tidigt i säng helt enkelt!
Jag har utsläpp på lördag morgon, så då blir det att rida programmet, bada Zini och packa skåpet/transporten

Här kommer min packlista:

Skåpet


Sadel + padd + sadelgjord

Vitt schabrak ( marin/silver)

Vita lindor

Cremefärgade Mias paddarna

Vita Eskadronboots

Kandar

Spö

Sporrar vanliga

Sporrar ”trissor”
Flugskrittäcke

Svettäcke

Snoddar/hårgelé/ryktsaker/pälsglans

Nummerlapp

Flugspray

Stövlar

Putsgrejjor

 

Tävlingsgarderoben

Frack

Skjorta ( ny )

Plastrong ( ”ny” )

Plastrongnål

Handskar

Ridbyxor

 

Hattväska + Hatt

 

Övrigt

 

Tävlingsmappen

Vägbeskrivning + karta

Hårgrejjor + hårspray

Örhängen

Höpåsar/Hönät

Betfor/havre

Hink

Kniv

Kedjegrimskaft

Mockningsgrejjor

Ev varmare täcke

Transportskydd

Back on track paddar (bak)

Svanslinda


Sen är det lite annat fix med kameror, exakt tidsplanering, övriga kläder mm som ska ställas i ordning. Och så måste jag o mamsen synka vår packning några gånger, om jag känner mig själv så kommer jag ringa henne minst 10 ggr o gå igenom allt, haha!

Nu ska jag sova!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback