Hejhopp!

Veckan har bara rullat på och det har inte hänt så mkt, ridningen gick kanonbra i går, hade en sån bra känsla! älskar att rida när det är så :) i dag har vi tagit det lite lugnare, var superhett ute och Zini var jättesvettig när jag tog in honom eftersom den nya hagkompisen i hagen brevid var väldigt intressant, så svetten rann på honom för han var så uppjagad av det! var helt vild i stallet och stod o skrek efter sin kärlek Wallis och var allmänt upprörd. Red ut i skogen ( kandaret på hehe) och efter ett tag slappnade han av o blev vanliga Zini igen, vi avslutade med lite trav jobb på utebanan. Dagen har annars känts som skit! allt har bara varit jobbigt och har haft en klump í magen, anledning vet jag inte.. hoppas att det blir bättre tills i morrn.

Skulle vilja ha lite sol på benen, så jag håller tummarna för en varm sommardag i morrn, så blire ridning på kvällen när det inte är lika hett!!

kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jenny

När det är så här varmt som det varit i helgen, då är jag rätt nöjd över att vara hästlös!



Kommer nog förbi i veckan och kikar på programridningen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback