Vet besök i dag.

Gick endå bra hos vet i dag, är verkligen nöjd med henne! Hon är väldigt skicklig och bra tycker jag.
Var halt vä fram och höger bak som jag också trodde, plus att han hade böjprov rek på vä bak också. Inte heller förvånad över det, har "misstänkt" båda bak ett tag.

Så nu är han behandlad i bakknäna och armbågen fram, och lite muskulärt också, nu väntar 10 dagars vila till sen ska vi sätta i gång i skogen i 2 veckor innan återbesök.

Känns bra att ha fått en diagnos, som jag verkligen litar på! sen kan man ju inte veta allt 100 men det känns iaf rimlig så som hon resonerar, vi har rätt lika "tänk". Håll alla tummar för att min prins snart är pigg som en mört i alla benen...

Kram

Kommentarer
Postat av: Bambi

Vem har du som veterinär?

Postat av: Sofie

Katarina Lekander, har hästpraktik hemma hos sig utanför Tierp. ( ingen klinik )

2010-07-27 @ 11:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback