Torsdag!

Ja så var det torsdag och det är riktigt varmt i dag också! vi har 28 grader inne, inte så skönt!
Har varit i stallet på morgonen, Zini har fått på sig en ny lite finare flyghuva som jag tror han gillade. Nu ser han inte ut som en dum åsna längre =P Fick nyss tag på vet, och det verkar som vi får komma på måndag! hoppas hoppas, håll tummarna :)

Har betalat lite räkningar till morgonkaffet, skönt att ha det gjort, annars består vell dagens planer av inte så mycket:), behöver jag åka och kolla på ny hjälm! och hämta ut några jodphursskor som jag glömt att jag har på omklackning, opps!


Sen kanske det blir en tripp till M i Gnesta för att kolla in hennes nya stall och pållarna som har kommit hem, måste se lite fin ridning, har sjuk ridabstinens ska ni veta.. På månd-tis kommer troligen Peter och har träningar hos oss, då ska jag vara med och kika! Måste också städa/tvätta box på måndag, det blir verkligen fräscht i stallet när man har gjort sommartvätten :)

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej å tack för fin blogg! Håller tummarna för att din Zini blir bra snart! Undrar vad du ska kika på för hjälm? Min gamla Champion Showring börjar bli utsliten å det är dax för ny men vet ej vad jag ska skaffa. Så tips önskas!

2010-07-22 @ 11:34:03
Postat av: Jenny

Postat av: Jenny

Tryckte enter för tidigt...



Kommer Peter till Tuthammaren? Har du några tider? Jag har sjuk hästabstinens...

2010-07-22 @ 15:48:17
URL: http://jempa.se
Postat av: Sofie

Jenny; ja han kommer mån o tis sa Åsa, tror d skulle komma tider på hemsidan annars kan jag hojta när jag vet!

2010-07-22 @ 19:22:02
Postat av: Sofie

Ida: tack så mkt! Kul att du gillar bloggen:) d lutar åt en lättviktshjälm faktiskt, har varit lite anti mot de tidigare men nu är d ju många dressyrryttare som kör med dom plus att dom är så sköna! Man blir mindre svett oxå;) ska ut o pröva i morrn! Återkommer ;)

2010-07-22 @ 19:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback