Äntligen igång med träningen!

Yes, har vart en bra ridvecka! Vi har haft bra pass och en jätterolig träning för Ylva i torsdags, var nöjd även fast vi inte går på topp änu. Har varvat med lite tömkörning för variationens skull, några av de andra dagarna.


Plakettavlan har kommit upp :)


Var igentligen bara i tisdags som det var lite jobbigare, vilken tränigsverk jag hade efteråt! men efter det har han varit mycket bättre i kroppen :)


I måndags: en liten Rozzini väntar på att få en ny sko på ena fram :)



Här kommer ett litet klipp från träningen, ( va snälla mot oss, första träningen på länge ;) )

http://www.youtube.com/watch?v=ROUz2FGtsaM


Det är väldigt nyttigt att filma! ska somsagt försöka göra det på träningarna nu framöver, ser saker jag vill ska bli bättre, spec hos mig!

I helgen ska vi träna ännu mer =)

Gokväll!

Kommentarer
Postat av: Ankie

Ahh vad kul å vara igång med träningarna igen! Det blir så himla mycket enklare att få motivation i sin egen träning "hemma" sen! Filma gör jag alldeles för lite, det ÄR så himla nyttigt. Man ser hur det ser ut när det känns på ett visst sätt. Sen får man lite eld i baken med sin sits osv eftersom man ser hur det faktiskt ser ut... hua.



Då har vi samma hovis, har haft jacob sen jag hade laffe å dunis. Han är himla bra att ha å göra med. Man kan disskutera olika ideer osv...



kramkram

Postat av: Bambi

Jo du har helt rätt, klart det är känslan som är det viktigaste. Men jag blir så osäker när min känsla inte stämmer överens med poängen. Domaren borde ju ändå ha rätt... :S

Smart med plaketttavla föresten, jag vet inte vad jag ska göra med mina för vi får inte sätta upp dem i stallet. Men en såndär idé kanske skulle kunna vara en lösning :)

Syns vi på söndag?

2010-02-02 @ 10:52:58
URL: http://bambisens.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Vilken fin häst:O:D

2010-02-07 @ 19:51:01
URL: http://dressyren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback