Kallt!!!

Shit vad kallt det har blivit igen! i morse hade vi -28 grader...
Men de är bara å bita i hop och rida endå, inte långt till första tävlingen nu!

Efter två dagars vila (har varit bortrest över helgen) fanns inte alternativet att stå över träning i dag, Rozzini hade nog med överskottsenergi. Fick rida ute på banan eftersom dom höll på och jobbade i ridhuset. Var vell ca 2dm snö på banan (var plogat under) så det blev liksom inget optimalt pass, men han fick endå jobba på och bli av med lite energi. Var svårt att rida i thermobyxor, tjocka handskar och hjälmen påtryckt över mössan :/ men vad fan gör man när det är 18 minus då??!! solen sken iaf på oss.

I slutet av förra veckan red jag igenom Int 1an, gick över förväntan! så nu börjar jag tagga till inför Södertälje på riktigt :)

I dag har hovis varit ute och skott de flesta av hästarna i stallet, jag var "vakt" den här gången, dvs servade honom med hästar osv.

Nu ska jag ut och motionera, även ryttaren bör ju vara i form till tävlingssäsongen! ;)




Bild: googlesök

hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback