Morning bloggisar!

Det är lite grått ute i dag och småregnar men en så länge är vädret precis som prognosen sa, och då ska det vara sol och varmt i morgon på valborg! tjoho vad jag hoppas på det, jobbar bara fyra timmar i morrn, så det blir långhelg :)


I dag känner jag pigg igen! Glad åt träningen i går och att det snart är helg ;) Idag tänkte jag jogga Rozzini på banan/alt i skogen ca 30 min.

Min kommande planering ser ut såhär lite kort:

Tors+ Fre: Jogg/Uteritt + vanligt pass
Lördag: uteritt/lungt pass
Söndag: vanligt pass
Mån, tis, ons: Blandat med uteritt/jogg/vanligt pass + programlinjer
Tors 6/5 Ylva träning på Tuthammaren
Fred:Vila/uteritt

Lörd: Programdelar

Sönd, Mån, tis: Fokusera på programdelar några av dagarna/joggpass
Fre, Lör: Vanliga pass, programlinjer

Sönd: Debut SB1 Gnesta





Nu ska jag springa till jobbet, ha det fint!

Kram

Kommentarer
Postat av: Bambi

Vad roligt, nu är det inte långt kvar till debuten. Jag håller tummarna för att det ska gå jättebra men ni är väl så väl förberedda nu så det kommer gå hur bra som helst. :) Syns kanske på söndag om du ska till Eskilstuna. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback