Måndag

Yapp måndag igen, var lite trögt att jobba efter tre dagars ledighet måste jag erkänna! I dag fick vi välförtjänt vila båda två. I morrn blir det träning igen och på ons kommer Ylva, då ska vi öva piaff o passage :)

Tävlingen i går var bra på alla sätt. Det roligaste var att han var så jäkla pigg och glad att komma ut!
Han var perfekt tempererad inne på banan, full av energi men endå mjuk och lyhörd. Jag kände att jag kunde rida med en lätt hand och påminnde mig själv om att RIDA inne på banan och släppa ner benen, inte sitta o driva i varje steg!

Jag är nästan ännu tröttare i dag och har ingen inspiration att skriva av lite olika anledningar, hoppas ni har översende med det, jag kommer tbx i veckan o bloggar mer.


Kram och ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Ankie

Grattis till en lyckad årsdebut!!!



kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback