Lyckad tävling med bra känsla!

Här kommer ett kort inlägg eftersom jag är så trött!kommer mer i morrn...

Väldigt go känsla i dag, strax över 61% mitt mål va 62% men va inte missnöjd eftersom han var så fin att rida i programmet! kul att börja tävlingsåret med en bra ritt. Jag hade nog den piggaste och mest hottade 17åringen på tävlingen :)

Han är helt underbar mitt lilla hjärta!
Några bilder från i dag, tog dessa precis när jag hoppat upp och då var han taggad till tusen, därav den inte så fina uppställningen ;)







Mer rapport kommer...


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Bambi

Vad härligt att det kändes så bra. Då är ni ännu mer taggade att starta svår nu då. ;o) Synd att du startade sent, jag hade velat se er, men insåg att jag var tvungen att åka hem och plugga lite också. Ska ni rida för BB imorgon?

Postat av: Ewa

Vilken vacker häst!!! :-)

2010-04-27 @ 18:48:27
URL: http://saraconnemara.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback