Lördag och äntligen vår igen!

I dag har jag varit lite trött efter att vi firat min 25års dag i går. Men har endå hunnit med ganska mkt idag!
Började morgonen med att städa o därefter till stallet. Underbart väder idag! Blev ett lungt pass på utebanan i solen, min plan var igentligen att rida upp programmet som i går, men han var så avspänd och bra i dag så jag kortade ner passet för att spara på krafterna tills tävlingen i morrn!

Efter en mindre svacka i början av veckan, och telefonsamtal med min tränare Ylva, började vi hitta tillbaka till känslan i går och i dag var det som vanligt igen!

Därefter blev det dusch och shamponering, sen puts av alla saker och packning.

packning av skåpet pågår...

När jag kom hem på efm var jag sjukt trött och döhungrig. Men god middag och vila framför Medien Cup Live på cpm24.tv mår jag mkt bättre :) Nåt annat trevligt jag upptäckte är att dom sänder online resultat från Högbo (dit jag ska i morrn) under helgen, så man kan följa sina vänners ritter på nätet!

Trevlig kväll o håll tummarna för oss i morrn!

kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni får en trevlig och framgångsrik dag i Högbo!

Postat av: Sofie

Tack! :)

2010-04-24 @ 20:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback