Jag är sjuk! :(

nej nej jag vill inte!
Det är 19grader varmt på balkongen och jag sitter inne och mår skit :/ har åkt på världens tokförskylning, men i dag har jag bestämt mig för att jag måste bli frisk! Tuggar ipren o halstabletter på löpande band...

har vart typ helt orkeslös så det har blivit extremt lite ridning senaste dagarna :(( men som tur är har jag ju mamma som tycker det är roligt att grejja med honom och är duktig på att tömköra. Så motion har han fått iaf.


Så nöjd med att jag klippte i förra veckan! var ju inne ett tag på om det inte skulle behövas, men när jag dragit av lurvet kändes det som rätt beslut! var bara sånt där taggit, oblankt hår som det kan bli när det växer ut från förra klippningen. Nu när ylletröjan är borta är han sig själv igen! (var lite lite matt några dagar före klippningen.)
Lillen har fått nytt stalltäcke, Bucas Celtic Stable köpt på Hogsta, helt kanon! står emot smuts i boxen eftersom det är så bra yta på det, går upp bra i bogarna och är tunt men med ett tunt fleccefoder. Blir perfekt att ha inne på natten och med regntäcke ovanpå ute, under den här konstiga väderperioden!


(var tvättdags i lindhyllan, därför blev det babylindor! ;) )

Senare ikväll ska jag rida Bouqet (6åringen) på tutis, bra för oss båda att komma bort och öva lite, inför tävlingen på söndag.  Ska rida upp LA4an för Liz, superspännande!!!!!


Här är en gammal bild på Bouqet som är e. Blue Horse Hertug ( 3år på bilden, plus att hon står i nerförsbacke)
Men vacker som en dag, inte sant? ;)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback