Ändrade planer!

Pga tågstrul o en försening som drog långt in på kvällen, ryckte mamsen ut till stallet, tack för det! :)
Zini får alltså vila i dag, men i morrn har jag tagit ledigt pga att jag bara hade halvdag och mindes hur det var att ta sig till Uppsala förra året = kaos! och efter kvällens tågbravader kändes det som jag tog rätt beslut.

I morrn blir det ridning på morgonen, sen ska vi ha picknick med bubbel och grillning på efm. Kommer bli supertrevligt!

Hoppas alla får en härlig valborg, jag sitter faktiskt här hemma och "kvalar in Valborg" ( som man gör i Uppsala) med lite rosévin! :)


Kram!

Kommentarer
Postat av: Ankie

Trevlig valborg då! Skål å ses kanske ute i vimlet ikväll...



Krmar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback