2:a med laget!

Yey vilken rolig tävling det blev! 2:a med div 2 laget och en helt ok debut med Bouqet. Kändes och såg fin ut på filmen, men hon var otroligt spänd/rädd nere vid domaren, så vi fick några stora missar där som drog ner poängen till 62,5% men annars skötte hon sig som en liten prinsessa!

Mina duktiga lagkompisar gjorde ingen besviken, och slutade 1:a resp 6:a indv på fina %. Nästa tävling med Bouqet blir troligen Tierp och LA:6. Måste säga att LA:4an inte var någon höjdare!


Laget!


Åh just det, i dag har jag ännu en anledning att vara på bra humör, fyller 25! :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Bambi

Vad duktiga ni var! O jättefin häst verkligen. :)

Ja, jag såg också att de lottat bort 7åringar. Undrar hur de ska lösa det? Nu när de skrivit att det bara är de som är bortlottade så lär ju alla andra räkna med att få rida så de kan ju knappast lotta bort någon annan istället. Troligtvis så får de in strykningar, men om inte? Men man kan väl få dispans från förbundet att ha något fler än 40 starter i en klass. Har för mig att jag sett det på någon tävling för länge sedan. Men konstigt att de inte har bättre koll på reglerna när de ändå arrangerar så stora tävlingar som de gör. Ska bli kul i helgen iallfall. Nu väntar jag med spänning på starlistorna för att se när jag startar. De till fredag skulle ha varit uppe senast kl 18 igår...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback