Vecka inför tävling!

I dag har jag haft världens värsta huvudvärk :( inge kul, känns som en tegelsten legat på skallen hela dagen.
Men på söndag ska vi till djursholm o starta ettan, så de e bara o vila och försöka bli piggare i veckan så vi kan rida bra där. Ska bli grymt kul iaf :)

Han går fint tycker jag, börjar få honom ännu mera på hjälperna, det känns spec i saxen som jag kan kontrollera bättre nu, och såklart genomgående i allting.

I morrn ska jag filma küren, och skicka den till han som ska hjälpa mig fixa ny musik, kul blir det :)

Ons åker jag till Ylva o tränar, sen är det bara o ladda så mkt jag kan inför söndag! Ska på konferens med jobbet i slutet av veckan, men ska memorera programmet varje dag iallafall så jag vet EXAKT hur jag ska rida varje steg! :)

Har beställt ett par nya ridbyxor i dag, från RTS valde antrazit med svart skoning, hoppas det blir snyggt! :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

Lycka till i helgen:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback