Tankar om tävling..

Det är så typiskt mig! när jag bestämt att jag inte ska tävla på ett tag och fokusera mer på träning så ser jag en massa tävlingar som jag vill åka på :p .För stunden, sen lägger det sig igen :)

Men jag ska inte anmäla mig till något nu, jag ska lägga de pengarna på träning i stället! Det är så roligt att tävla, men jag vet ungefär vad vi kommer få för resultat och det gör att jag känner mig lite mindre motiverad att lägga ner tid och massa pengar på att åka o tävla. Jag tycker det är superroligt att åka i väg på stora meeting för det ger så mycket mera än att åka på en vanlig tävling. Men samtidigt så tar det så mycket mera på krafterna och gör större hål i plånkan :p

Det finns lite tävlingar i höst som har den där klassen som jag siktar på... :) Men jag vill inte tänka på hösten nu, det är det sista jag vill tänka på nu! Nu vill jag bara ha den här underbara våren och sommaren som ligger framför oss :)

Vi har vart på så många stora tävlingar, och det känns som att vi gjort otroligt mycket, vi har ridit lag-sm, YR SM, ridit på Strömsholmstävlingen, Djursholm mm.mm. allt som jag nånsin drömt om! om jag hittar någon annan tävling som känns lockande, som jag vill ha upplevt,så kanske det händer att vi rider där :) men just nu är det dags att gå vidare till nästa trappsteg :)

Ha en fin onsdag!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback