Halloj!

Nu är det dags att skriva lite här tror jag :) i går red vi ut på kvällen och det var så mysigt och skönt! Det är verkligen underbart att rida ut nu när det är grönt och fint överallt. Sini var pigg som en unghäst och ville bara galoppera fort hela tiden, medans jag tyckte att han kunde gå lite saktare och lite mera avspänt! men lite fick han dra på iaf ;)


Vi har en lång träningsperiod framför oss nu, vilket känns jätteskönt! det blir inget Lag-SM i år tyvärr, men på ett sätt känns det ganska skönt, vi har ridit det tre år på raken nu! visst finns det en massa tävlingar om vi vill, men nu vill jag bara lägga fokus på träning så vi kan ta nästa steg upp i klasserna... :)

plus att det är ganska skönt att vara ledig på helgerna nu när det är vår! jag tror jag behöver en lugnare period nu utan tävlingar för att känna mig sugen igen och ladda batterierna lite.



En bild från Högbo


Kommentarer
Postat av: Ankie

Hej! Hoppas er trimning går bra så ni tar det där stora klivet uppåt, nu när ni e så stabila i ettan!



Fick ni inte ihop ett lag till sm eller har du sagt nej pga brist på ork? ni brukar ju alltid ha ett lag med där ju!



ha d så bra

massa kramar

Postat av: Svar till Ankie

Tack :)

Nej vi fick helt enkelt inte ihop ett lag till SM, jag hade ställt upp om det var så att vi hade lag. Men det har inte gått så bra för mig i något Lag-SM och så går det ju i MSVA vilket inte känns så inspirerande att rida.



Ha det bra!

Kram

2009-05-11 @ 12:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback