Hårda krav på MIG

Helgen har varit jätte jätte bra med några undantag.

Sini "friskförklarades" i lördags från sin tillfälliga hälta, så vi har skrittat både lördag och i går var vi i skogen och skrittade! det var riktigt skönt att slippa ridhuset faktiskt, Sini var pigg som en gurka.

I fredags var jag på kalas hos Ylva (min tränare) som fyllde år, det var verkligen jättetrevligt! God mat och massa vin och tokigheter :)

Helgen kändes rätt lång, jag hann med massa saker och endå vila upp mig. Det gör verkligen stor skillnad att det är ljust till efter kl 5! Dagarna blir så mycket längre :)

Det som jag inte är nöjd med är att jag har varit SÅ onyttig i helgen, godis, fika en massa gott. Och så tänker jag hela tiden " det här borde jag inte äta så mycket till av nu" men så fortsätter jag endå! blir så trött på mig själv, inte har jag tränat nåt i helgen heller, FY PÅ MIG!!!!! Karaktär verkligen nere på 000... ingen motivation för fem öre.

Bara för det så har jag tvingat mig själv att det måste bli ändring from i dag. Den här veckan ska bli så jäkla hård och jobbig men jag ska lyckas, är alldeles för lat måste skärpa mig!

Så veckan ser ut såhär:
INGA ONYTTIGHTER (inte i helgen heller)
POWERWALK( varje dag, inget fusk!)
INTE BRÄNNA NÅGRA PENGAR ( ska spara till Fjällen nästa vecka!)

Nu ska vi se hur stolt jag kommer vara när jag har gjort allt det här ;)

Kan ju inte vara så jädra svårt eller hur?!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback