Det är sol!

Gud vilken härlig dag, solen skiner!!! Tänk att man blir så glad o lycklig när solen tittar fram. Mera sol o vår nu tack!
Sini har också vårkänslor tror jag, han är hur pigg som helst, helt vild! Men det är bara roligt, han är endå så fin att rida så det gör inget att han ligger på och är lite het. Jag är bara glad att han är glad och fräsch. Han ska få sig en liten makeover snart tänke jag, var inte länge sen jag klippte honom men han har redan fått päls igen! Och så behöver han ett bad också. pallar inte att alla grejor blir så smutsiga hela tiden!

I går var jag en sväng på stan efter jobbet, köpte 2st toppar o några örhängen. Sen träffade jag min syrra som hade vinkväll med några gamla klasskompisar, så jag var där en stund och drack lite vin och käkade pizza. När dom gick ner på stan gick jag hem, skulle ju upp kl 6 i dag. (som vanligt)

Nu blir det jobb, och sen en ridtur efter det. ska nog laga nån god middag också, känns som jag inte ätit nåt ordentligt på hela veckan.

Nu ska jag höra hur det går för Ylva, hon åker till Åstorp för att tävla idag!!!

kram

Kommentarer
Postat av: Saga

Kolla in min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback