Lite förvirrad måndag

Blev lite missförstånd om bilen i går kväll, så jag kunde inte ta mig ut till stallet! :( o för sent var det för att ta en buss också, skit! jaja blev lite frustrerad och gick ut och powerwalkade i stället, jag gick en bra bit och efter ett tag började det "bränna" riktigt i låren, var tvungen å kolla hur långt jag gått och det var inte så konstigt att jag fick lite träningsvärk, var visst 8km jag hade avverkat i rask takt hehe. Kunde äta tårta med gott samvete när jag kom hem :D

Har sett ett beg kandar som är till salu, som jag bara sååååå gärna vill ha!!! man ska inte sitta och titta på grejer när man inte igentligen tänkt att köpa nåt!

På fredag åker jag till Strömsholm o kollar på dressyren, ska bli skitkul!kanske man kan fynda nåt på mässan okcså! tyvärr ser det ut att bli skitväder :/ på med regnjackan. Det är ofta så konstigt väder på Strömsolmstävlingen, antlingen är det stekhett eller ihållande regn!

Den här veckan måste jag också röja lite i stallet, det behöver tvättas endel och göras fint :) 
Havre måste också köpas... och så ska jag boka in lite träningar med Ylva och sätta upp lite träningsmål.

Ha det bra!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback