Veckans planering...

Såhär ser resten av veckan ut för mig:

Ons: Först Jobb, sen Konditionsträning för mig på Friskis sen ridning
Tors: Jobb sen ridning
Fre: Jobb och ridning sen gymmet, hemmakväll med Let´s Dance
Lör: Pass på Friskis, ridning, tvätt + städning hemma
Sön: Bokföring av firman, Ridning, ev pass på Friskis

Är så grymt ridsugen att jag inte kan hålla mig tills i morgon! så därför kör jag min egen träning på fredag istället, har så nära till gymmet, bara hoppar in när jag går hem från tåget!

(+ en tripp till IKEA skall hinnas med nångång under helgen!)

Älskar min nya vårjacka från RTS som kom i måndags den är tobaccofärgad vilket kommer matcha bra till Sini, Schabraket var också jättesnyggt det är beige/kitt färg med creme passpoal och marint kantband.
Prövade också en typ av flecevantar som man kan rida i, lite tunnare men med skoning, fungerar jättebra när det är för kallt för att rida i vanliga skinnhandskar.

Schabraket från RTS finns att köpa hos oss
www.absolutehorsepower.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback