Tråk tråk

Har varit jäkligt negativ de senaste dagarna, för allting är bara så skittråkigt just nu. Mörkt och blaskigt, bara skit!
Känner mig inte helt frisk heller, typ "tung" i huvudet och väldigt trött, hela tiden. I hate it

I söndags hade jag iaf en jättebra träning med Helena, Sinis förra ägare ( o ryttare) fick en bra "lektion" med en massa tips, hon tyckte generellt att jag skulle försöka ha honom lite rundare och lägre i formen under hela passet även under de "svåra sakerna". Och jag litar på henne att det går, för hon har ju säljv gjort det och vet att det funkar. Det är svårt men nu vet jag lite mera hur jag ska göra. Fick bra piaffer också, hon var mer för att jag skulle låta "benen bara hänga" och peta igång honom med spöt, för att få i gång trampet, och det funkade kanon. Jag måste sluta klämma! Hon var också på mig att "våga" lätta av oftare och verkligen vara noga med att han balanserar och bär sig själv. Nyttiga ord som man inte kan höra för många gånger.

Dock blir det lite lugnare med ridningen i veckan eftersom jag känner mig så otroligt matt och trött i kroppen, måste ha ork för att jobba hela dagarna, det är ju prio 1.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback