Snart så...

ska vi träna för Per Sandgaard!!! Helgen 14-15 feb ska jag på helgkurs för Per. Ska bli jätte jättekul!
Förutom att jag gillar hans sätt att rida och hur han "ändrar om" sina hästar och gör dom så himla fina, så verkar han vara så ödmjuk och trevlig. Såg ex Orient för flera år sedan på Ankys clinic i Linköping, gillade honom redan då men han har utvecklats väldigt mycket sen dess! Likadant med Memphis som blev så grymt fin under Pers ridning. För att inte tala om hur underbar Zancor var!!



Ska bli häftigt att rida för honom!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att rida för per! Har ridit för Pether ett par gånger och det hände verkligen hur mkt som helst de passen.

Blev väldigt impad utav din "diet" så jag får nog hänga på den:P Så fortsätt skriva om den så jag bibehåller min inspiration;)

Mvh Anna

Postat av: Lotta

Vad kul att träna för Per! Jag har svarat dig i min blogg :)

Ha det bra!



Mvh Lotta E

2009-01-28 @ 22:56:17
URL: http://charlotteesping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback