och några bilder som inte blev så bra... ;)


Mamma är som vanligt fotograf...  (i början av vår "Tävlingskarriär" såg i princip ALLA bilder ut såhär, men hon har faktiskt blivit mycket bättre, även om det fortfarande alltid finns några såna här bilder med :)

jättefint mamma, ta kort när jag tar av täcket..?


Rozzini kom ju med iaf...


och där var ju jag väldigt vaken...?


jamen den här är vell fin??? :)


Grymma bilder från Strömsholm morsan ;) !


ingen kommentar....

försöker någon "dopa" min häst med Fanta???

varför blundar jag på nästan alla kort??snygg sits btw, not

och det finns oändligt med liknande bilder av samma "kvalité" samtliga tagna av min kära mamma, mästerfotografen ;)
men skämt å sido så är det jättekul att hon fotar så mycket när vi tävlar, jag fattar inte när hon hinner med att göra det! och så är det ju rätt svårt att fota hästar också :) I love you mom!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha Skrattade gott åt bilderna!!! Men hon har ju lyckats ta en hel del bra också... (tidigare inlägg) Berätta gärna lite mer om den träning du gör, olika övningar etc. Alltid inspirerande att läsa!

2009-01-31 @ 19:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback