Tävlingar i vår!

Av tidigare "erfarenhet" vet jag att det aldrig är bra att skriva ut vilka tävlingar man tänkt rida. Det inträffar alltid nåt som spolierar planeringen, eftersom jag är så skrockfull av mig så håller jag min tävlingsplan för mig själv ett tag till.

Men det jag kan avslöja är att jag planerar en start i en högre klass i vår, en riktig utmaning kommer det att vara! Vi får se när det passar att debutera, jag har mina planer på några tävlingar... :) Det blir några meeting och några andra regionala tävlingar "runt omkring" här. Ska försöka plocka bra % i lite George med tanke på att jag satsar på George cupen i år igen. Sen aspirerar jag på en plats i Lag-SM laget i år igen, vill ha revansch från förra året! Lag-SM går sista helgen i maj.

Var inne och kikade lite bilder på bruksprovshingstarna, och jäklar vilken puts vissa har! Där ligger man i lä.... ;)
Dags för en lite uppryckning på den fronten, sinipini är ju nyklippt så nu har jag inga ursäkter längre!

Såhär ska det se ut!


Bild: lånad från equipe.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom igen nu:P Uppdatering! :D

2009-02-17 @ 17:36:30
Postat av: Ankie

Hej jag har bytt till blogg nu: ankiesen.blogg.se å tänkte länka till dig e d ok?



Vill ha en uppdate om per träningen!!!!



KRAM KRAM

Postat av: Svar till Ankie

D e klart att det är ok! ska uppdatera från Per kursen i kväll :)

2009-02-18 @ 15:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback