Söndagens ridning

Ridningen gick fint i går, hade samma upplägg som i lördags. Fick lite tips av Ylva som red samtidgt i dag. Hon tyckte jag skulle tänka "manken upp" lite mera när jag rider honom låg så han inte blir för lång. Det kändes verkligen jättebra! Idag blir det vilodag för Sini och troligen Ylva träning på tisdag.

Annars har jag mest träningsverk i min kropp i dag! Har varit på Friskis och tränat både lör och söndag. Och i går vet jag inte vad det var med mig var helt slut under passet och hade inga krafter alls, så det kändes inte så kul. I efm ska jag till min kompis och min  frisör Madde och klippa och slinga mig :) förhoppningsvis hinner vi bli klara så vi kan gå på pulspasset senare i kväll.

Ska börja köra lite med nutrilett nu! inte endast det, utan mest för att ta när det "krisar" med maten som det ofta gör när man är i stallet o så. Hade tänkt att jag kunde ersätta något mål om dagen med det. Finns på Willys billigt, ska dit och bunkra nån kväll nu i veckan!

Annars kör jag på med GI maten + lite mera kolhydrater när jag tränar. Det känns bra att vara i gång med min träning på allvar nu även om det är rikigt jobbigt för kroppen, så känner jag att jag redan mår så mycket bättre. Känner mig mindre stressad, lugnare och mer avslappnad. Det är riktigt skönt att vara trött i kroppen efter ett träningspass.

Den här våren ska jag nå min målvikt! :)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback