Helgen

Den här helgen har varit riktigt bra! känner mig helt avstressad och utvilad. Har haft tre lugna hemma kvällar med Melodifestivalen som höjdpunkt i lördags :) Ridningen har gått bra, fick lite hjälp av Ylva i lördags, kändes bra. Hann inte med någon klippning, eftersom det tar sån tid att klippa Sini gjorde jag inte det eftersom jag då hade fått stressa! tänkte verkligen hela tiden på att ta det lungt och inte försöka hinna med allt och lite till. Så klippning blir det i morrn kväll.

I kväll kommer pappa och vi ska tillsammans gå igenom det sista inför momsen i veckan. Så det blir ingen ridning tyvärr. Men det här är sånt som måste göras så det går inte att rucka på.

I går spenderade jag nästan hela dagen med min underbara pojkvän, det var så nice! =)

Nu tar jag tag i en ny vecka med ny träning (både för mig själv och SIni) och förberedelser inför Per kursen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback