Tisdag

Det här är min sista semester vecka som börjar nu! :( så jag hoppas den går saaaakta...

Så här ser ridningen ut i veckan:
Månd: Dressyr, rida programmet
Tis: rida igenom programmet
Ons: Ylva träning
Tors: Lungt/ut i skogen
Fre: Ylva träning


Ridningen gick jättebra i går, red igenom MSVA:1 an och det gick bra, måste bara dubbelkolla hur skritten går! Det är alltid den som man glömmer bort, lustigt!

I dag är en väldigt tråkig dag, för i dag kommer Sinis sällskapshäst Sadova 27år, att springa vidare till himlen..
Hon har alltid varit superpigg men nu senaste tiden har vi märkt en förändring och då vill vi inte vänta längre, vi vill säga hej då innan hon blir sämre. För hennes skull. Det kommer bli jättetomt i stallet nu, hon har ju funnits där varje dag i hela mitt 24 åriga liv. Men jag måste tänka att hon kommer få det bättre på de evigt gröna ängarna...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback