Jättebra träning i dag!

Sini var jättefin redan från första början i dag! så kul att rida då :) Övergångarna från i går "satt i" i dag och han var mycket lydigare och jag hade mindre i handen. Formen känndes också stadigare i dag och jag tyckte han jobbade bättre med hela kroppen. Passagade ett helt varv jättefint och tog verkligen i!

Hoppas på att det inte blir regn i morgon, skulle behöva komma ut på utebanan och rida igenom programmet, hoppas det blir sol i morrn! annars får jag vell plåga mig i regnet :P

Sen var jag till tuthammaren och filmade när Ellie red Sune ( sin 3åring) i dag var det mycket att titta på stallbacken men inne i ridhuset var han koncentrerad och jätteduktig! Han är verkligen fin, kommer bli kanon tror jag!

Nu blir det lördagsmys, kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback