Hej!

Nu är jag tillbaka här igen, känns lite bättre lite mera hemma här :) blev ju verkligen bloggtorka på den andra andressen också :P

I dag har jag varit med Maggan och hennes 4åring till Tinne och tränat. De slipar inför kvaliten och championatet som går i september. Gick jättebra, verkligen cool för att vara så "grön" och ung, tar det mesta med ro och är koncentrerad för det mesta och jobbar på. Det går framåt hela tiden.

I morgon ska jag på programridning och rida Intermedieren, ska bli kul! Är tänkt att vi ska starta den på Djursholm i mitten av september och vi har bara startat det nya programmet en gång tidigare, så det blir bra att rida igenom det för en domare nu i god tid.

Nästa helg drar vi i väg över dagen till Eskilstuna och rider en MSVA:1, Ylva åker också dit med sin 8åring Champion, så bra att ha henne på plats, finns inget bättre än att ha sin tränare med på tävling ;) Vi skulle ha åkt till Örebro i september men dom ställde tvärt in! så då fanns plötsligt inga tävlingar alls!bara en massa MSVB överallt :( Men sen hittade vi tävlingen i Eskilstuna och anmälde dit, spelar ingen roll att det är MSVA:1 an som jag inte gillar, det får bli det i brist på annat! och jag måste sluta tänka att jag inte gillar det programmet, så hemskt är det inte! måste tänka positivt nu inför tävlingen :)

Har fått lite halsont nu på efm, så jag tänker ta en kopp te nu och bara ta det lungt hela kvällen, jag har ju faktiskt semester så då kan jag passa på att ta det lungt, så skönt :)

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur gick det att rida intermediairen? Du får komma lite mer söderut så finns det fler tävlingar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback