Valborg!

Här kommer en snabb update, eftersom det är Valborg i dag och jag är en riktig Uppsala bo ska det ju såklart firas hela dagen!!! Tur att det är så soligt och fint väder ute :)

Det kommer update från tävlingen i helgen senare, har inte haft tid o ork att skriva om den än! kortfattat kan jag säga såhär, på lördagen var jag inte alls nöjd och blev helt nerdömd av en domare! på söndagen i red vi så jävla bra!!!! är så nöjd med den ritten, bland det bästa vi gjort! och i Intermediere också, knappt 61% blev det :))))))

Nu ska jag jobba vidare sista timman, sen bär det hem mot Uppsala och fira in våren och valborg!

Skål och trevlig valborg!

kram


Kommentarer
Postat av: Ankie

Hej! Grattis till det fina resultatet i ettan och hoppas din långa valborgshelg blir bra! kramar

Postat av: Patricia

Vad kul att du kände dig så nöjd med Intermedieren. Extra gött förstås när man dagen innan kännt sig mer eller mindre "missförstådd". Meeen nu väntar vi på nya updates hörru ;)

2009-05-06 @ 12:26:47
URL: http://rallybabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback