Halva veckan =)

Ja äntligen börjar den här veckan också röra på sig, det har varit så seeeegt!!!
I går red jag igenom den nya Intermedieren, det är ju helt nytt program och jag gillade det här mkt bättre! så skönt att slippa de lååååååånga travslutorna som jag jämt hade sån ångest för tidigare :)

I morrn är det Ylva träning, ska packa också, det är ju så mkt som ska med när det är meeting! började tvätta lindor o sånt i går, men det är en del kvar!

Nu vill jag att veckan ska gå snabbt så det blir helg snart! Måste bada Sini på fredag också, han ska vara riktigt blank o fin i helgen nu när vi ska på nationell o allt =) Sover nog hos päronen på fredag så jag kan fixa hela fredagkvällen, skönt å slippa flänga fram o tbx som en blådåre till stan :P

Åh det ska bli så kul i helgen! =)

ser verkligen fram emot att tävla, bo i bussen o ha en massa skoj, och varmt ska det bli oxå!
wieee kommer bli jätteskoj!!!


en bild från Högbo förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback