Fredag - trött men glad :)

Äntligen fredag!!!!, som man säger =) härlig, härligt!
Är helt slut efter den här veckan, men har klarat mig utan nån dum migrän iaf! (peppar, peppar...)
Ikväll blir det en fixarkväll, ska hem till päronen (där Sini står uppstallad) och käka middag (ser jag fram emot!) rida, och packa inför tävlingen.

Åker inte supertidigt i morrn, utan runt nio. Skönt att man inte behöver gå upp o knoppa o sånt heller. Ska inte starta förren på efm, så det fixar jag när vi kommer till tävlingen. Kommer endå att komma dit flera timmar innan min start.
Jätteskönt, så man hinner komma i ordning med alla saker, uppstallningen osv.

Träningen i går gick dunderbra!!!!!!! jag är så glad just nu, fick kanonbra hjälp med halvhalterna (på ett superenkelt sätt också!) och han var så mjuk, lydig och lätt i handen hela tiden! Och samtidigt gick han med bra energi kvar i samlingen, det var väldigt härligt! Ska rida vidare på den känslan i kväll :)

Har märkt att jag varit för spänd i axlarna tidigare i veckan, eftersom jag fått lite värk som jag inte brukar ha. Samtidigt som jag tyckt att han känts lite "kärv" i formen, hmm kan det hänga i hop lr?? ;) så i går tänkte jag hela tiden på att ta ner axlarna och slappna av, så vips så var munnen mycket bättre! Så typiskt att man "lägger sig till" med saker direkt när man inte tränat på en vecka! det behövs att man har sin tränare där ofta med kritiska ögon för att det ska bli bra =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback