Det närmar sig...!

Skönt att det är tors i dag, nu är det bara fredag kvar, sen är veckan över =) Det har vart så mkt den här veckan, kanske därför den går så trögt? Igår var jag iaf ute med jobbet på kvällen, vi var på Bounce (dansgruppen), deras grymma show, det var verkligen så bra, helt galet!!!!

Så ingen ridning blev det igår, hade helst velat rida i går också eftersom han blir bättre ju mera han går, men vad göra man när man jobbar så mkt och jag kan ju inte tacka nej till en personalgrej heller :) i kväll blir det iaf träning för Ylva, får se om hon kanske vill rida också, det skulle vara riktigt bra om hon ville det! Känns verkligen så nice att hon ska vara med i helgen, känns peppande!!


I morgon blir det en packdag, mamma har varit så snäll och hjälpt mig att tvätta allt som ska med till helgen, så nu ska det "bara" packas in i skåp o lådor och in i transporten.... Har en känsla av att jag kommer vara rätt slut i morrn kväll! Men det är ju endå roliga saker som ska göras, värre finns =) och känner jag mina päron rätt får jag säkert en jättegod middag framför TVn när allt är klart! =)

Måste komma i håg att ladda kamerorna och fixa med minnen o sånt, så jag kan dokumentera. Det är ju så kul att ha bilder från när man vart ute o tävlat, ångrar mig alltid när jag inte fotat/filmat!

Nu längtar jag efter min lilla Sinipini, blir ju så när jag inte träffat honom på 1 dag! :)

Ha en fin dag, och snart är det helg!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Inspirerande att läsa om era träningar och tävlingar! Hoppas det går bra i helgen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback