Ridit küren!

I går var jag ledig, så himla skönt! hade möjlighet att rida när det var ljust så passade på att rida igenom küren med musiken till, fick till det bra tycker jag. Red igenom den 2ggr och musiken stämde bra båda gångerna, nu känner jag mig lite lugnare inför söndag :) nu gäller det att slappna av och fokusera på att rida rörelserna bra också.

På fredag är det ju halvdag på jobbet så då ska jag ut och rida igenom den en gång till! Det ska bli väldigt roligt i helgen!
Såg att det inte var våra favvo domare ( med undantag för en ). Bra att man har sina egna mål att sträva emot, jag vet ju vad jag vill uppnå och även om jag är förberedd på att kanske inte få så bra % i helgen så strävar jag endå mot våra egna prestations mål inne på banan.

Dvs:
*Ha bra och jämn bjudning i alla gångarter
*Att hitta en fin trav inne på banan
*Rida varje rörelse noggrant
*Slappna av och komma ner i sadeln

Så får vi se om det kan räcka till mitt resultat mål (%) men det är ju inte det viktigaste!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback