Härlig känsla

Jag har en jättehärlig känsla i ridningen just nu, vi har verkligen tagit oss ur svackan vi hade förra veckan. Sini känns mera på G än någonsin! Riktigt inspierarande att träna på nu, på tors har vi träning för Ylva igen. Det ska bli kul och höra vad hon tycker om honom. Ev så får hon rida lite också, känna på honom, det känns alltid tryggt för mig när hon gör det. Då vet man om man har tränat rätt eller om man har lagt sig till med någon felaktighet.

Ser verkligen fram emot kommande tävlingar, jädrar om vi kan rida såhär då! Det är mitt mål!
Nu i veckan ska jag fokusera på MSVA:1an både mentalt, och rida lite linjer.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: evamarie

Hej...
Vad kul att det känns så härligt med ridningen.
Är det någon sundsvallsresa inplanerad i år?
Hur går det för Ys Champion?

2008-05-27 @ 11:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback