Bara en dag kvar till Vansbro!

Den här veckan har gått så fort! redan i morgon bitti åker vi till Vansbro för att tävla igen.
Jag kommer att rida som första ryttare i laget, vilket innebär att jag kommer starta redan i morgon kväll.

På fredagen blir det tävlingsfritt för oss, då ska jag ha fullt fokus på de andra 2 lagdeltagarna Maggan med Biglik och Chanette med Pizass! På lördagen rider jag George och på söndagen Int 1.

Det verkar bli ett stort arrangemang med mycket starter och många klasser, dubbla banor, bra domare m.m

Träningen i veckan har känts bra, i kväll ska Ylva kolla på oss. Jag har tättat och börjat packa lite, i kväll ska allt in i bilen och släpet så det bara är att lasta och åka i morgon.

Håll tummarna för oss!!

Kram

Kommentarer
Postat av: sara z

Vill säga grattis till placeringen i helgen! Härligt att du fick till bjudning inne på banan oxå. Det lönar sig att traggla...själv tragglar jag på med dressyrstaketen:-)



Lycka till i Vansbro, jag håller tummarna för er alla!

2008-06-11 @ 11:44:22
Postat av: Sofie

Tack så mkt! ja det är roligt när allt slit äntligen ger utdelning, vilken inspiration man får =)



Så tragglandet med staketen ger säkert resultat snart! kram

2008-06-11 @ 11:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback