Träning för Ylva

I går kväll var det dags för ett nytt träningspass för Ylva. Vi hade inte hunnit träna så jättemycket sen vi var där sist, eftersom det bara varit helg emellan. Men jag är väldigt glad för att jag "legat i" och tränat varje vecka nu i januari, det ger mycket att få ett par proffsiga ögon på sig ofta.

Träningen gick ganska bra, jag är nöjd med tanke på att vi inte hunnit träna så hårt de senaste dagarna. Galoppjobbet gick super, och både serier, slutor och pirutter gjorde han väldigt bra. Traven kändes ok, men inte mera. Jag tyckte inte att jag fick igång honom, det var svårt att hitta schwung. Men Ylva tyckte inte att det var så farligt.

I morrn hoppas jag på att vi åker till Tinne med Ylva!
Jag behöver en inspirations kick!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback