Anledningar

Det finns både små och stora och allvarliga och mindre allvarliga anledningar till att jag vill droppa i vikt:

De stora:
* Jag vill få tillbaka min självkänsla som kommer genom att jag kan känna mig bekväm i mina kläder
*Jag vill bli smidigare i sadel och få bättre kondition och kroppskontroll
*Jag vill sluta äta så mycket socker eftersom jag lätt får Karies i tänderna
*Jag vill orka mera!
* Jag vill göra nåt så jag blir nöjd med mig själv, istället för att hela tiden gå och vara missnöjd!

Och så de lite mindre...


*Jag har 2par skitsnygga jeans som bara hänger i garderoben (varav 1par jag aldrig använt) för att de inte passar!
*Jag vill känna mig bekväm när jag tävlar i fracken (vilket jag inte gör nu när magen putar ut)
*Jag vill kunna ta på mig kläder och känna mig snygg (just nu undviker jag speglar)


 ja jag kan fortsätta hur länge som helst! det hörs ju att det inte är en dag för tidigt att ändra på detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback